srijeda, 9. studenoga 2011.

S čime je Essence podbacio?

Nedavno sam gledala razne tutorijale s štambiljem za nokte i to mi se svidjelo.Ja sam si nabavila Essenceov,kojim sam razočarana.

Tim sam bila oduševljena pa sam kupila,4 pločice,paket s štambiljom i štambilj lakove.
Mislila sam da je moja nestručnost ključ u neuspijevanju manikura,ali nije bila.Tražila sam po drugim blogovima i svatila da je većine blogerica razočarana tim štambiljom.Sve to zajedno sam platila 70-ak kuna i uludo ih bacila.Na štamblij je nemoguće prenjeti željenu sličicu u potpunosti bez viška laka.
Inače sam pobornik njihove kozmetike,ali ovo je bilo veliko razočaranje.Bar za mene.



Uskoro si planiram nabaviti ''Born prrety store'' štambilj i pločice i počet avanturu nail-arta.
Kakva su vaša iskustva s Essencovim štambiljem?

1 komentar:

  1. skroz je beskoristan kad pokušavam prenijeti neke sitne uzorke na nokat, ali kad se radi o uzorku preko cijelog nokta (npr. zebra uzorak) to funkcionira *sliježe ramenima* ne znam zašto...

    OdgovoriIzbriši